måndag 9 mars 2009

Funderingar

Har inte skrivit något på ett tag, har haft en härlig vecka i Phuket...

Har kollat andras bloggar, speciellt några sk kändisbloggar för första gången, och jag måste säga att blev mycket besviken på alla som jag läste.. De mest kända kvinnorna som bloggar skriver knappt något så vettigt som är värt stora rubriker i tidningarna, mest är det bara gnäll eller de låtsas vara världens medelpunkt, ( de kan väl inte mena allvar, de måste skoja).

Förstår inte hur de hinner skriva så mycket skräp, verkar nästan som de bara rapar upp nåt lagom vulgärt/provocerande för att få vara med i tidningen/vara framme

Jag tror att många tror att de SÅ viktiga, SÅ vackra, och det är det de vill framhäva.

Jag tackar min Gud att jag slipper och läsa de mest fanatiska bloggen, det är ju bara att låta bli..



Ska leta vidare och kanske jag hittar några vettiga bloggar, ska leta bland kända män.

1 kommentar: