torsdag 26 februari 2009

Samhälle/reklam

*Varför måste jag en kupong om jag vill köpa kaffe till extra pris hos Vi?

De har extrapriser och extrapriser med kuponger,
Snälla Vi: skippa kupongerna, det är bara extrajobb för alla inblandade: ni måste trycka de kupongerna, jag måste ha ett papperskupong till kassan som måste ta in det.. Varför? Ni klarar ju av att ha extrapriser utan kuponger också.

????

*Tror att Telia-reklamens grabb behöver kondomer i fickan, han har blivit stor under de här åren, och nu är det dags för tjejer, så pappan måste ta sitt ansvar och ha ett samtal med honom, eller skicka varningar om via sms...

*När Eniro-dvärgarna dök upp i rutan ,då trodde jag att de hade rymt från den shampoo reklamen där de slickade kvinnohåret och blev spolade med nåt shampoo..

*Det där hemska svarta fåret i Tele2-reklamen har övertygat mig att jag ska aldrig ha med det företaget att göra så länge de har fåret kvar... Hitta på nåt nytt, snälla!!

*

1 kommentar:

  1. Nä det här med kupongerna fattar jag inte heller...sänk priserna istället!

    SvaraRadera